Sportstichting V.L.U.G. - UlvenhoutSportstichting V.L.U.G. - Ulvenhout

Avondwandelvierdaagse Ulvenhout 2019

Beste Wandelaars,

De wandelschoenen kunnen ook dit jaar weer uit de kast, want van ;

dinsdag14 mei t/m vrijdag 17 mei, wordt er weer een avondwandelvierdaagse georganiseerd door sportstichting V.L.U.G. uit Ulvenhout.

Er zijn dit jaar voor alle afstanden ( 3 km., 5 km. En 10 km. ) een aantal fraaie routes uitgezet in onze mooie omgeving, zodat het zeker de moeite waard is, om je weer zo snel mogelijk in te schrijven. Ook dit jaar zijn er weer verschillende routes, o.a. een Markroute, een bosroute een dorpsroute en een landgoederenroute.

Inschrijven is mogelijk :

• De voorinschrijving vind dit jaar plaats op basisschool de Klokkebei. Inschrijven kan op woensdag 8 mei tussen 18:00 en 19:30.
  • Tijdens de voorinschrijving zijn de kosten van een weekkaart (4 dagen) €4,50 ipv € 5,00

Ook de begeleiders van de kinderen dienen zich in te schrijven.

Inschrijfgeld is inclusief medaille en traktaties.

Goed om te weten :

• Kinderen van de basisschool die de 10 km. willen lopen, mogen dit alleen onder begeleiding van een volwassene.
  • We starten iedere dag tussen en 18.00 en 19.00 uur vanaf de Pekhoeve.
  • De laatste dag ( donderdag ) zijn er afwijkende vertrektijden ( zie posters in de Pekhoeve ). i.v.m. de gelijktijdig geplande aankomst van de wandelaars.
  • Donderdagavond verwachten wij alle wandelaars om ongeveer 19.45 uur terug, waar éénieder zijn welverdiende medaille ontvangt. Hopelijk zijn er ook veel supporters aanwezig met een bloemetje.
  • Bij iedere controlepost krijg je een letter op je startkaart, waarmee je uiteindelijk een woord of zin mee kan vormen.
  • Met de juiste oplossing doe je mee aan de loterij. Deze is na afloop van de medaille uitreiking. ( rond 20.00 / 20.15 uur ). Alleen wandelaars die aanwezig zijn komen in aanmerking voor een prijs.
  • Deelname aan deze wandelvierdaagse is voor eigen risico.
  • Honden die mee lopen moeten aangelijnd zijn.
  • De Pekhoeve is bereikbaar op tel. 076-5602440
  • De organisatie is tijdens de vierdaagse te bereiken op 06-30003652

Tot slot willen wij u vragen om de route netjes achter te laten en niet van de route af te wijken.

Voor meer informatie of vragen kunt u een mailtje sturen naar avondvierdaagse@sportstichtingvlug.nl

We hopen op goed weer, en wensen allen veel wandelplezier !!

Graag tot ziens, aan de start !!